søndag 14. april 2013

Inspirasjon

Lørdag og søndag har gått med til bursdagsfeiring og loppisbesøk. Noen småting fant jeg på loppis, som kakeformer og  porselen, men ikke som er verdt å vise i denne omgang. Litt tid til å bla i blader har jeg alltids klart  å klemme inn innimellom slagene (aldri noe problem). Her er et par av mine inspirasjonskilder denne helgen.



Milk magazine har alltid fine moteserier, interiør og tips med barn. Et annet er danske Cover som frister til stadighet med feshe forsider jeg sjelden klarer å gå forbi uten å ta det med hjem.



Og her er en liten smakebit på noen ting som skal være med i en planlagt collage jeg skal fotografere i rosa og rødtoner. Kommer snart ...

                                                      Fin søndag Hilsen Line

                                     


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar