lørdag 16. mars 2013

Dyrenes inntog

Jeg trodde våren var på vei - men nei da, den kom ikke likevel. I natt kom et lass med snø. Ikke at det byr meg i mot, jeg synes snø og kulde er ganske deilig. Men jeg må innrømme at jeg hadde fått et snev av vårfølelse i disse dager. Det blir nok en liten stund til småsko og tynne klær skal på. Derfor er saftige pastellfarger lagt tilbake i skuffen for en liten stund til. Men litt dyreprint, beige og  blått er ikke så dumt på denne tiden.




Jeg er stor fan av Rika, sjekk www.rikaint.com. Det er mange gjengangere i hver kolleksjon. Blant annet leopardprint. Bare sjekk ut denne fine jakka i bikerstil.








                     Denne fine fargen Sarah Smile fra Deborah Lippmann er lys og deilig og passer til alt.
                     Må ha!


Elsker disse fagrekombinasjonene i lyseblått og leopard. både skjørtet og den tynne overdelen. Alt er fra favorittdesigneren min Rika, www.rikaint.com.


Jeg har alltid vært mest fan av sølvsmykker - men den siste tiden har jeg fått øyenene opp for gullbelagte smykker og overflater og har derfor ikke noe i mot å fylle smykkeskrinet med mer. Denne fine ringen er designet av Maria Black - og kan kjøpes på www.bolina.no

Line







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar