tirsdag 30. april 2013

Kjøkkendrøm

Jeg har i dag et helt svart kjøkken i eik, taupefargedefliser og panel med drivvedeffekt på veggen. Det er tøft, men fryktlig mørkt. Det hadde vært så deilig å få et lysere og luftigere rom. Budsjettet er ikke av de største men kanskje jeg kan komme langt med å male litt bare fronter. Foreløpig er jeg bare i planleggingsfasen. Men om litt tror jeg  den mørke stilen går mot det lyse. Her er noen bilder jeg lar meg inspirere av.



Dette kjøkkenet har akkurat den rette miksen mellom det klassiske og det tøffe. Digger lampene.


         Liker kombinasjonen vintage mot moderne og litt retro så lenge fargene holdes nøytrale.


En fet marmortopp hadde vært noe...  tror det blir i dyreste laget for min lommebok. Men Ikea har en like tykk benkeplate i hvit blank laminat som også er veldig barsk.

Line




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar